zondag 19 mei 2013

aardbeienscrub

Dit was een leuk projectje, dat reuze is meegevallen. Ik ben helemaal geen scrub-mens, maar aangezien het wel gezond blijkt te zijn, toch maar eens uitgetest. En wat was dat heerlijk. Aan mijn huid te voelen had ik voordien wel heel veel dode huid aan mijn lichaam hangen...

Het idee van aardbeien over mijn lijf te smeren leek me trouwens wel een luxe verwenbeurt. Dus aan de slag maar!

neem een vijftal aardbeien en mix of plet deze fijn. Doe hier een ferme soeplepel honing bij en naar aanvoelen enkele lepels dode zeezout. Ziezo, de scrub is klaar.

Maak je huid nat, smeer je lichaam en gezicht er rijkelijk mee in (niet op de gevoelige huid rond de ogen) en wrijf goed open over je huid. Spoel nadien goed af en smeer je in met een olie of bodylotion. 

Zo, mijn verwenbeurt zit erop, jullie beurt! Veel plezier ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten